Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Thursday 21 July 2011

Gamelan Training :)

                 Heloooo :) aku bangga dohh dah pandai main dua lagu :) haha . dua lagu je nak gedik -.-'' aku tak macam form 3 yang pandai main lima lagu -.-'' siallll~ otak aku tak bolehh hafal -.-'' GAMELAN .. alat tradisional yang BEST :) thumbs up kat orang duludulu cipta Permainan Musik Ni :) hihihihi korang pernah main -.-' sahsah takk .. sekolah korang tak da musik kan kan ?? PADAN MUKA :p sekolah kitorang ada musik :) kau ada :p hahahahaha
                baru-baru ni ada main gamelan untuk pbs musik :) cegu nak ambik markah :P shiok tahu main alat ni :) aku dah cekap main semua alat gamelan KECUALI gendang =='' susah weyyy gendang LARI tempo aku main -.-'' hahaha diorang pelajar 5Aktif yang lain Gelak kan aku -.-'' ehh macam korang pandai -.-'' wekkkk :P
                kitorang Training sampai petang -.-'' penat lah jugak dan sakit telinga dengar GAMELAN je main =='' apalagi aku pun ajak kawan lainlain keluar dari bilik musik tu :P snapsnap ,, jyeahhhh :)) best tahuuuu lepak luar :) apaapa pun enjoy main gamelan nak tengok?? nahhhh ~


                                                  lagu timang burung jeeeee :)
                                        




           

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...